Rööölig dag med Johanna!

Hejhej! Igår så var vi först hemma hos Johanna och firade midsommar sen körde våra föräldrar lite lekar som vi hade fixat (tipsrunda och skattjakt) :D Sen senare gick vi hem till oss och åt middag och och hade ritkrig haha.
 
God cider och Johannas vackra hand ;)
 
Senare på kvällen var jag och Johanna lite med Ida. Jag skulle egentligen ha sovit hos Johanna men hon och hennes mamma blev magsjuka mitt i natten, så min pappa mötte mig vid halv fyra ungefär. Himlen var skitvacker! Helt rosa/lila/orange :) Tog en bild när jag hade kommit hem:
 
 
Nice, huh? Idag hade egentligen jag och Johanna planerat att gå på bio och se Lol, men det får bli senare i veckan ;)
 
Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar: