My milkshake brings all the boys to the yard!

Hahah, irreterande låt som alltid ska fastna på hjärnan -.- Iallafall, idag har jag varit hemma och chillat sen senare vid tre/fyra (?) - tiden mötte jag upp Malin och Elin och var med dom lite :) Vi typ snackade och så, najs najs! Hade typ inte träffat Elin på tusen år :/


Bild från Kista för ett tag sen, från vänster: Elin,jag,Malin

Nu sitter jag och lyssnar lite på musik och ska nog sova snart för ska med mina tjejor imorrn till grönan! :D Så kommer nog inte bli så jättebra uppdatering imorrn... Vi avslutar det här inlägget med en jättegullig katt jag såg på vägen hem som påminner lite om Ludde C:


Johanna

Redan till Grönan igen? :0



(har fixat snön nu)

2012-06-19, 00:44:53 -
Anonym

Ms. Bjuhr hår

2012-06-19, 00:48:22 -
elin

Du såg katten vid backen va? ;) jag ser den alltid där owo ♥

2012-06-20, 12:55:11 -Hemsida: http://wihiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar: