Bloggpausen är öveeer

eller kan man kalla det för bloggpaus? Hahah, iaf vad du nu kallar det så är jag tillbaka efter typ ett halv år ;) Ska uppdatera med lite nya bilder på mig och lite ny fakta om mig nu för jag tror jag har förändrats lite iallafall.

Vi börjar med ett litet test om mig:

Höger- eller vänsterhänt:
Vänsterhänt
Humör just nu: Lugn, rastlös
Favoritgodis: Räknas coca-cola som godis??? Haha
Kläder just nu: Svarta jeans och grå munkjacka
Musik just nu: Shake it out - Glee cast
Vad sa du senast: Sjöng ;)
Sommarplaner: Vara med kompisar,shoppa,sola,bada, åka på ''Stadiumsportscamp'', resa till Spanien m.m
Fisk eller badkruka: Hmm... lite olika ;) Tar en stund att hoppa i, men när jag väl är i vattnet trivs jag :D
Saft eller alkohol: Saft :D
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soool och varmt 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
En kompis, min Iphone och en lyxbåt att åka hem med.
Spelar du nåt instrument: Nej, har riktigt svårt att lära mig instrument. Kan spela lite ukelele haha.
Morgon- eller nattmänniska: Dag :P
Sparare eller slösare: Slösare...
Bästa film: Ingen aning faktiskt, vet att inte Glee är en film men säger det ändå :P
Tror på liv på andra planeter: Aa, någonstans väääldigt långt bort....
Kommer du ihåg din första kärlek: Asså var inte kär på riktigt men men
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet...
Tror du på mirakel: Yess ;) 
Ser du på kärleken som ett misstag:
Absolut inte??
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två stycken
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Jaa
Snarkar du? Haha, aa det är ju det jag ju känd för (y)
Rädd för insekter? Getingar iaf
Äckligaste insekten: Fästingar är äckligast och getingar äckligast!
Största svaghet: Det skulle nog vara att jag är ganska blyg och har dåligt lokalsinne.
Det här är jag bra på: Sova,lata mig,skriva och dansa.
Bästa bok? Hm...
Om du fick välja en flera superkraft, vad skulle du välja? Att vara löjligt smart, kunna flyga och kunna läsa tankar 8J
Vad vill du jobba som? Modell/dansare/mäklare
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare från MAX!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske navelpiercing och kanske tatuering... 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.):
Mitt rum: Stökigt! Huset: Rent
Gungar du på stolen? Oftast inte
Har du någonsin fått för dig att hoppa bungy-jump? Nej, men fallskärm :)
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Är du rädd för blod? Inte direkt
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Jaa, men är inte så bra :$
Anser du att du är stark? Som person: Ja Att bära grejer och sånt: NEJ!
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Försöker svälja hicken 
Röker du?
Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te


                                Jag
Byebye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar: