Sammanfattning år 2011

Januari: Vi hade myskväll med film och middag hemma hos Emelie. Den nyårsaftonen var även väldigt vild och rolig :D
Februari: Vi åkte till Romme på ''Winter sports day''. Ingen ville åka med mig för jag var för dålig xD haha. Hade inte åkt sen jag var fem ;) Men det va en riktigt skoj dag jag inte kommer glömma ;) Juste, jag kunde inte stanna skidorna så varje gång jag skulle stanna fick jag slänga mig ner i snön haha!
Mars: Hände inte så mycket speciellt, var mest med kompisar och sådär :)
April: Gjorde blonda slingor i mitt bruna hår som jag hade (:
Maj: Dansuppvisning :D
Juni: Var ute mycket och fotade, hade även choice. Bilden ovan är från Jannicas student.
Juli: Var i Italien - Sicillien. Bästa! :)
Augusti: Haha, fin bild ;) Men var hos Johannas farmor och farfar i Dalarna och tittade på film hela dagarna. Vi gosade även mycket med Sigrid och Tessan. Jag blev tonåring uppe i Dalarna också (alltså fyllde 13).
September: Minns inte så mycket faktiskt, vi tog skolfoto iaf som ni ser.
Oktober: Var mycket med Malin,Johanna och Ida :) Hade även två fotodagar med de.
November: HHAHAH, var på discot i skolan, sämsta xD men vi gjorde det till bästa kvällen jag,Johanna,Natali,Mimmi och Kevin :J Det va även massa läxor och prov :(
image description
December: Skolavslutning och lucia. Sen blev det jullov :D Sen på julafton fick jag värkldens bästa presenter. Min älskade Iphone som jag är beronde av in my <3
Jag tycker ändå 2011 har varit ett väldigt bra och roligt år!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar: